مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-01سياسي

بازی غرب در قبال فعالیت هسته ای ایران یک نخ نما شده است


امام جمعه رویان با بیان اینکه بازی تکراری آمریکا، اروپا و آژانس بین المللی انرژی هسته ای در قبال ایران نخ نما شده است، گفت: موضع ایران لغو تمام تحریم ها است.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر با بیان اینکه بازی تکراری آمریکا، اروپا و آژانس بین المللی انرژی هسته ای نخ نما است، بیان کرد: علیرغم 16 گزارش آژانس مبنی بر عدم انحراف تولیدات انرژی هسته ای ایران نسبت به فعالیت های صلح آمیز همچنان هر از گاهی شاهد بهانه های واهی از سوی غرب هستیم.

وی با اشاره به خیز تهاجمی مدیریت شده جمعی بر علیه ایران، افزود: ادعاهای بی اساس و بی منطق رافائل گروسی که با صحبت های کاخ سفید علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران همراه است، نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه برای هر دو طرف مشکل آفرین نیز محسوب می شود.

امام جمعه رویان با بیان اینکه امروز تشکیک به مرکز ساخت قطعات سانتریفیوژ کرج می شود و فردا به کارخانجات کبریت سازی ما نیز شک می کنند، بیان داشت: در زمینه مذاکرات، موضع ایران اسلامی همان است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان شد یعنی رفع کامل همه تحریم ها که ایران اسلامی بر آن پافشاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی غرب در قبال فعالیت هسته ای ایران یک نخ نما شده است

بازی غرب در قبال فعالیت هسته ای ایران یک نخ نما شده است