مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-01سياسي

شهادت علی لندی به فرهنگ ایثار جان دوباره داد


خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه در جامعه امروز، پرورش یافتگان مکتب حسین فهمیده زیاد هستند، علی لندی را یکی از آنان دانست که شهادتش جان دوباره به فرهنگ ایثار بخشید.

- ایسنا/فارس خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه در جامعه امروز، پرورش یافتگان مکتب حسین فهمیده زیاد هستند، علی لندی را یکی از آنان دانست که شهادتش جان دوباره به فرهنگ ایثار بخشید.

حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های نماز جمعه کامفیروز با تسلیت فرارسیدن ایام وفات نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان، امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم شیعیان جهان، گفت: در روزهای اخیر شاهد عروج ملکوتی ِ نوجوانی ایثارگر و پرورش یافته در مکتب امثال حسین فهمیده بودیم که این واقعه، هم ما را در حزن شدید فرو برد و هم سرشار از غرور شدیم.

او اضافه کرد: حزن ما به خاطر از دست دادن آن نوجوان ایثارگر و فداکار بود؛ اما او با این از خود گذشتگی به همگان ثابت کرد که این مرز و بوم خطه ی پرورش بچه شیرانی ست که از کودکی و نوجوانی گِل آن ها به ایثارگری آمیخته شده است.

تقی زاده گفت: حسین فهمیده ها مختص به صدر انقلاب و ایام دفاع مقدس نبوده و همیشه هستند؛ این باعث افتخار ماست و ما به خود می بالیم که در چنین مملکتی زندگی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت علی لندی به فرهنگ ایثار جان دوباره داد

شهادت علی لندی به فرهنگ ایثار جان دوباره داد