مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-01سياسي

خون شهید علی لندی، جانی تازه در کالبد فرهنگ ایثار


شهید علی لندی پرورش یافته مکتب امثال حسین فهمیده است که با ایثارگری اش اثبات کرد حسین فهمیده ها مربوط به صدر انقلاب و دفاع مقدس نیستند و همیشه وجود دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، امام جمعه ی کامفیروز حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، سبط اکبر ایشان، امام حسن مجتبی علیه السلام و ولی نعمت ما ایرانیان، علی بن موسی الرضا علیه السلام، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز اربعین، بیان داشت: یکی از نکات مورد تاکید حضرت آقا در این سخنرانی مسئله تبیین بود.

خطیب جمعه کامفیروز اظهار داشت: خواسته ی رهبر معظم انقلاب از جوانان انقلابی در بُعد تبیین به یک مسئله ساده ختم نمی شود بلکه فرمودند در این زمینه به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

وی افزود: جوانان دغدغه مند و انقلابی باید با شناخت به روز شبهات موجود در سطح جامعه و با مدنظر قرار دادن بایدها و  نبایدهای تبیین، به این مهم پرداخته و افکار جامعه را از القائات و خطورات مسموم و آلوده پاک و مبرا سازند.

حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده گفت: مهم ترین اصل در بحث تبیین و افشاگری برخورداری آن از منطق قوی و استدلال مستحکم بوده و پیراسته نبودن آن به بی اخلاقی ها، دروغ، دشنام و تهمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید علی لندی، جانی تازه در کالبد فرهنگ ایثار

خون شهید علی لندی، جانی تازه در کالبد فرهنگ ایثار