مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-01بين الملل

پیام هشدار مردم بحرین به وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با شمشیر ذوالفقار


پس از ورود وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و آغاز تظاهرات مردمی در مخالفت با این گام، یکی از پیام های هشدار مردمی که به واقعه ای تاریخی اشاره داشت، -   در این میان، تصویر جالب توجهی، شامگاه پنجشنبه، در رسانه های بحرینی دست به دست شد که حامل پیامی برای وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بود.

    در این عکس که تظاهرات کنندگان بحرینی را به تصویر می کشید، پلاکاردی به یک واقعه تاریخی اشاره داشت که بر روی آن نوشته شده بود: آقای لاپید! می دانی این چیست؟ پس از این عبارت تصویر شمشیری رسم شده بود که به ماجرای فتح خیبر و شمشیر ذوالفقار اشاره داشت؛ نبردی که در جریان آن امام علی (ع) با یهودیان فتنه جو مبارزه کرد.

مخالفت های مردمی پس از آن در بحرین آغاز شد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، چهارشنبه، اعلام کرد که وزیر خارجه این رژیم به دعوت همتای بحرینی اش، روز پنجشنبه، به منامه سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از ورود به بحرین و دیدار با مقامات ارشد این کشور از جمله ولی عهد و شاه بحرین، سفارت این رژیم را رسما در منامه افتتاح  کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و همتای بحرینی او چند توافقنامه راهبردی در زمینه های مختلف امضاء کردند و همچنین یک خط هوایی میان دو طرف افتتاح شد که در طول هفته، دو پرواز انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هشدار مردم بحرین به وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با شمشیر ذوالفقار

پیام هشدار مردم بحرین به وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با شمشیر ذوالفقار