مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-01سياسي

کتابخانه های عمومی نیازمندی های اطلاعاتی ناشنوایان را تامین کنند


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس به نقش کتابخانه ها برای خدمات به گروه های خاص به ویژه ناشنوایان اشاره و تاکید کرد: کتابخانه های عمومی نیازهای اطلاعاتی ناشنوایان را مرتفع کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس به نقش کتابخانه ها برای خدمات به گروه های خاص به ویژه ناشنوایان اشاره و تاکید کرد: کتابخانه های عمومی نیازهای اطلاعاتی ناشنوایان را مرتفع کنند.

روح الله منوچهری در سمینار مجازی چالش های حوزه نشر ناشنوایان بیان کرد: کتابخانه ها باید از لحاظ فضا و منابع طوری مناسب سازی شوند که ناشنوایان هم بتوانند مانند دیگر افراد از خدمات کتابخانه بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، منوچهری با بیان اینکه کتاب و خدمات کتابخانه متعلق به همه مردم فارغ از هرگونه جنس، رنگ، نژاد، جنس، قومیت است، افزود: بیانیه یونسکو هم دسترسی به همه منابع را برای همه گروه ها به ویژه گروه های خاص ضروری می داند.

منوچهری با بیان اینکه معلولیت نباید محدودیت تلقی شود، عنوان کرد: باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که این محدودیت به شکل شایسته مرتفع شود.

او عنوان کرد: یکی از چالش های حوزه نشر ناشنوایان آماده سازی کتاب مناسب برای ناشنوایان، ناشری که در این زمینه فعالیت داشته باشد یا وجود ندارد و یا خیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی نیازمندی های اطلاعاتی ناشنوایان را تامین کنند

کتابخانه های عمومی نیازمندی های اطلاعاتی ناشنوایان را تامین کنند