مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 17:402021-09-30ورزشي

اراده جوانی سه ساری که باورش را ساخت


ایزدجو جوان روستایی اهل سه سار شهرستان صومعه سرا توانست رؤیای راه اندازی کسب وکار را با حمایت ستاد اجرایی امام را پشتکار و امیدی مثال زدنی به واقعیت تعبیر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، ساریه پورصالح امروزه مشاغل خانگی و خرد، نقش بسیار زیادی در رفع معضل بیکاری ایفا می کنند و با دریافت تسهیلاتی اندک می توانند اشتغال گسترده ای را در جامعه ایجاد کنند کما اینکه این مشاغل در رونق اقتصادی و تثبیت درآمد برای دهک های پایین جامعه و ایجاد فرصت های شغلی بسیار مؤثر است.

اواخر دهه 80 شمسی بود که رهبر انقلاب اسلامی شعارهای سال را به سمت تحولات اقتصادی نام گذاری کردند و در ست در همین ایام علی ایزدجو جوان کارآفرینی که امروز 39 ساله شده و تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی مدیریت ورزشی از دانشگاه گیلان گذرانده در همان ایام رویی کارآفرینی در حوزه روستایی را در سر می پروراند.

ایزدجو در خاطرات خود از  ایده کسب وکارش در ایام دانشجویی سخن به میان می آورد که جرقه کارآفرینی را در ذهنش ایجاد کرده بود و می گوید من کارآفرینی را از سال 90 باتوجه  به علاقمندی در این حوزه در ذهن می پروراندم و برای محقق شدن این ایده هر روز به سراغ راهی که مرا به  کسب وکار مورد علاقه ام نزدیک کند می رفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده جوانی سه ساری که باورش را ساخت

اراده جوانی سه ساری که باورش را ساخت