مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-30فرهنگي

جشنواره فرهنگی - هنری ایثار به میزبانی جزیره هرمز کلید خورد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد هرمز از برگزاری جشنواره تاتر مونولوگ و سرود ایثار به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این جزیره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی سلامتی ضمن قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و فرماندهی سپاه سید الشهداء جزیره هرمز به واسطه حمایت در برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره فرهنگی هنری  ایثار به همت مونولوگ و سرود با حضور پنج گروه نمایشی و هشت گروه سرود در جزیره هرمز شروع بکار کرد.

وی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود: هدف از این جشنواره کسب استعداد ها و ظرفیت های هنر نمایش در جوانان و ایجاد خود باوری و همچنین آغاز حرکتی  نوین مبتنی بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز اضافه کرد: این رویداد در راستای سیاست های پویا نمودن هنر نمایشی با حضور همه هنرمندان برای فعالیت های جزیره که به ولایت مداری و شهید پروری شهره است، لازم و موثر می باشد.

سلامتی بیان کرد: از سوی دیگر برای آمادگی هر چه بیشتر جوانان هنرمند، جشنواره سرود ایثار نیز با حضور 8 گروه برگزار می شود که در پایان گروه های برتر معرفی و جوایز اهدا خواهد شد.

گفتنی است: اختتامیه جشنواره روز شنبه دهم مهرماه با حضور مقامات استانی و هنرمندان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی - هنری ایثار به میزبانی جزیره هرمز کلید خورد

جشنواره فرهنگی - هنری ایثار به میزبانی جزیره هرمز کلید خورد