مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-30پزشكي

وزارت بهداشت نمی تواند تنها قانون گذارِ استارتاپ های حوزه ی سلامت باشد


اطلاع رسانی/در دومین کنگره ی دیجیتال مدیریت درمان کووید-19 عنوان شد: وزارت بهداشت نمی تواند تنها قانون گذارِ استارتاپ های حوزه ی سلامت باشد در دومین کنگره ی دیجیتال مدیریت درمان کووید-19 و در پنل بررسی تجربه های کسب و کارهای نوآورانه، به اهمیت نقش استارتاپ های حوزه ی سلامت در مقابله با ویروس کرونا و چالش های آن ها پرداخته شد.

همچنین با اشاره به نادیده گرفته شدن پلتفرم ها در قانون گذاری برای فروش اینترنتی دارو بر اهمیت قانون گذاری چند وجهی برای این حوزه اشاره و تاکید شد که وزارت بهداشت نمی تواند به تنهایی برای کسب و کارهای حوزه ی سلامت تصمیم گیری و قانون گذاری کند.

در این نشست، ابتدا شهره ناصری، معاون سیاست‎گذاری و اعتبار بخشی سازمان فناوری اطلاعات به اقدامات این سازمان در مبارزه با کرونا پرداخت و گفت: از آغاز همه گیری کرونا در این سازمان فعالیت های متنوعی چون تعیین نقشه ی شیوع کرونا، تعیین نقاط پرتردد کشور، محاسبه ی نقاط با ریسک شیوع بالا، محاسبه ی وضعیت اقتصادی مبتلایان، تحلیل ارتباط نزدیک مبتلایان صورت گرفته و با حمایت از برخی اپلیکیشن ها، مدل سازی های خوبی برای مقابله با کرونا انجام شده است.

اما از آنجا که وزارت بهداشت در ادامه داده های سلامت را در اختیار ما قرار نداد، این فعالیت ها متوقف شدند و ادامه نیافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت نمی تواند تنها قانون گذارِ استارتاپ های حوزه ی سلامت باشد

وزارت بهداشت نمی تواند تنها قانون گذارِ استارتاپ های حوزه ی سلامت باشد