مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-30فرهنگي

ریدلی اسکات: فیلمنامه «گلادیاتور 2» در حال نگارش است


ریدلی اسکات سه دهه پس از فیلم موفق و برنده اسکار «گلادیاتور»، از ساخت دنباله این فیلم سینمایی به عنوان پروژه بعدی سینمایی خود خبر داد.

- ریدلی اسکات سه دهه پس از فیلم موفق و برنده اسکار گلادیاتور ، از ساخت دنباله این فیلم سینمایی به عنوان پروژه بعدی سینمایی خود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندی وایر، ریدلی اسکات در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده که پس از ساخت فیلم Kitbag که روایتی حماسی از زندگی ناپلئون بناپارت است به سراغ ساخت قسمت دوم فیلم گلادیاتور خواهد رفت.

خبر ساخت دنباله فیلم گلادیاتور اولین بار در نوامبر سال 2018 مطرح شد و بر اساس طرح کلی داستان، این فیلم با محوریت شخصیت لوسیوس پسر خواهر کومودوس امپراتور غاصب رومی ساخته می شود که به شدت تحت تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می گیرد.

شخصیت کومودوس را قسمت اصلی واکین فینیکس بازی می کرد که در نهایت به دست ماکسیموس (راسل کرو) کشته شد.

قسمت اصلی گلادیاتور در مجموع به فروشی بالغ بر 400 میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در 11 شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.

ردیلی اسکات در مصاحبه جدید خود با نشریه امپایر به بهانه اکران فیلم آخرین دوئل اعلام کرده که پس از ساخت فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس در نقش ناپلئون بوناپارت ، دنباله فیلم گلادیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریدلی اسکات: فیلمنامه «گلادیاتور 2» در حال نگارش است

ریدلی اسکات: فیلمنامه «گلادیاتور 2» در حال نگارش است