موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-29بين الملل

اکثریت مردم آمریکا حامی از سرگیری مذاکرات هسته ای با ایران هستند


نتایج یک نظرسنجی که در بنیاد گروه اوراسیا در زمینه سیاست خارجی آمریکا انجام شده است، نشان می دهد اکثریت مردم آمریکا حامی از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین هستند.

- نتایج یک نظرسنجی که در بنیاد "گروه اوراسیا" در زمینه سیاست خارجی آمریکا انجام شده است، نشان می دهد اکثریت مردم آمریکا حامی از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، طبق تحقیقی که از 27 آگوست تا اول سپتامبر بنیاد گروه اوراسیا انجام داده، اکثریت مردم آمریکا خواستار تعامل دیپلماتیک بیشتر آمریکا با جهان هستند و عدی ای دیگر نیز خواستار استقرار کمتر نظامیان آمریکایی در خارج مرزهای این کشور شده اند.

این تحقیق که از طریق یک نظرسنجی انجام شده است، نشان می دهد 58.

3 درصد مردم آمریکا بر این باورند این کشور باید در زمینه مسائلی از جمله تغییرات آب و هوایی، حقوق بشر و مهاجرت وارد مذاکرات بیشتری شود.

21.

6 درصد معتقد بودتد آمریکا باید در این مذاکرات کمتر شرکت کند و 20.

1 درصد هم نظری نداشتند.

از میان 2168 نفری که نظراتشات مورد ارزیابی قرار گرفت، 42.

3 درصد بر این باورند آمریکا باید شمار نظامیانش در اروپا، آسیا و خاورمیانه را پایین بیاورد و تعهداتش نسبت به دفاع از کشورهای آن منطقه را کاهش داده و به تدریج مسئولیت امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثریت مردم آمریکا حامی از سرگیری مذاکرات هسته ای با ایران هستند

اکثریت مردم آمریکا حامی از سرگیری مذاکرات هسته ای با ایران هستند