مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:202021-09-29بين الملل

دور جدید فتنه گری امارات؛ از اقدام علیه مقاومت فلسطین تا خوش رقصی در نشست اربیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خصومت امارات متحده عربی با گروه های مقاومت فلسطین و اقدام ضد آن ها سابقه ای طولانی دارد و بعد از علنی شدن روابط ابوظبی با اشغالگران صهیونیست، - شواهد نشان می دهد که ابوظبی بعد از نبرد شمشیر قدس دور تازه توطئه چینی های خود ضد ملت و مقاومت فلسطین را در هماهنگی با آمریکا و اسراییل تشدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خصومت امارات متحده عربی با گروه های مقاومت فلسطین و اقدام ضد آن ها سابقه ای طولانی دارد و بعد از علنی شدن روابط ابوظبی با اشغالگران صهیونیست، رویکرد ضد فلسطینی این شیخ نشین خلیج فارس تشدید شده است.

خصومت ریشه ای امارات با مقاومت فلسطین در همین زمینه برخی از منابع مقاومت فلسطین ضمن انتقاد از تلاش گسترده امارات در دهه اخیر برای از بین بردن منابع حمایتی از مقاومت فلسطین در کشور های عربی گفتند که این کشور، از سایر کشور های عربی، بیشتر خواسته های رژیم صهیونیستی را عمل می کرده است.

این منابع با بیان اینکه گروه های مقاومت طی سال های گذشته به خاطر اتباع فلسطینی و مسائل دیگر، در قبال اقدامات امارات علیه جریان مقاومت سکوت کرده بودند، تصریح کردند، ابوظبی در گذشته تلاش های امنیتی و اطلاعاتی به ویژه علیه جنبش حماس انجام داد، نیرو ها و فرماندهان آن را بازداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید فتنه گری امارات؛ از اقدام علیه مقاومت فلسطین تا خوش رقصی در نشست اربیل

دور جدید فتنه گری امارات؛ از اقدام علیه مقاومت فلسطین تا خوش رقصی در نشست اربیل