مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-29اجتماعي

آغاز واکسیناسیون خودرویی و ثابت در ایستگاه های منتخب متروی تهران


مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران از واکسیناسیون شهروندان و مسافران در پایانه فتح آباد به صورت خودرویی و 5 ایستگاه منتخب متروی تهران و حومه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا دهم مهر ماه سال جاری در پایگاه های شهرداری تهران گفت: امکان تزریق واکسن در ایستگاه امام خمینی (ره)، و سایت خودرویی ایستگاه پالایشگاه فراهم شده و طی روزهای آینده در ایستگاه های تهران (صادقیه)، بیمه، میدان حضرت ولی عصر (عج) و شادمان نیز فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایستگاه های منتخب بنابر موقعیت جغرافیایی و دسترسی سریع و میزان تردد مسافران انتخاب شده اند.

نظری با بیان اینکه در صورت لزوم شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نسبت به افزایش تعداد ایستگاه ها آمادگی دارد، افزود: در حال حاضر در سالن ولایت شرکت بهره برداری مترو، ایستگاه امام خمینی (ره) و ایستگاه پالایشگاه جنب پایانه فتح آباد واکسیناسیون برای شهروندان و مسافران انجام می شود.

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: شرایط لازم در محوطه ایستگاه پالایشگاه برای واکسیناسیون به صورت خودرویی فراهم شده است.

نظری گفت: از مردادماه واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه را در مرکز واکسیناسیون سالن ولایت، آغاز کردیم و با توجه به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون خودرویی و ثابت در ایستگاه های منتخب متروی تهران

آغاز واکسیناسیون خودرویی و ثابت در ایستگاه های منتخب متروی تهران