مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-29اقتصادي

سیستان و بلوچستان می تواند محل تامین کالاهای اساسی کشور باشد


مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: با استقرار دولت جدید، سیستان و بلوچستان می تواند محل تامین کالاهای اساسی از جلمه برنج، گوشت و میوه های گرمسیری مورد نیاز کشور باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: با استقرار دولت جدید، سیستان و بلوچستان می تواند محل تامین کالاهای اساسی از جلمه برنج، گوشت و میوه های گرمسیری مورد نیاز کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مبین علی میر در نشست با خبرنگاران افزود: در 6 ماهه نخست امسال 652 هزار تن کالا از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی 41 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در این مدت 2954 راس گاو، گوساله و شتر از بازارچه های مرزی استان وارد کشور شده است.

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت 86 هزار تن میوه گرمسیری نظیر آناناس، موز، نارنگی و انبه چتایی هم با استفاده از ارز پیله وران وارد سیستان و بلوچستان و کشور شده که نقش بسزایی در کاهش قیمت این محصولات داشته است.

میر افزود: در جلساتی که در خصوص تامین برنج و گوشت کشور برگزار می شود اعلام کردیم سیستان و بلوچستان می تواند برنچ و گوشت مورد نیاز کشور را از طریق بازارچه های مرزی تامین کند و قیمت آن هم پایین تر از نرخی است که تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان می تواند محل تامین کالاهای اساسی کشور باشد

سیستان و بلوچستان می تواند محل تامین کالاهای اساسی کشور باشد