مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-29اجتماعي

استفاده نکردن 95 درصد مردم مازندران از پل های عابر پیاده


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از استفاده نکردن 95 درصد مردم مازندران از پل های عابر پیاده در این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از استفاده نکردن 95 درصد مردم مازندران از پل های عابر پیاده در این استان خبر داد.

نصرالله بیگلری در حاشیه مراسم اهدا کلاه ایمنی رایگان به موتورسیکلت سواران قانونمند فریدونکنار در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 30 درصد تصادفات مربوط به عابرین پیاده است، اظهار کرد: پل های عابر پیاده در مازندران غیر استاندارد بوده و افراد بالای 60 سال و بیماران امکان استفاده از آن را ندارند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر 297 پل عابر پیاده در مازندران وجود دارد که حدود 95 درصد مردم از این پل ها استفاده نمی کنند که لازم است این پل ها مکانیزه و استاندارد شوند تا مردم از آن استفاده کنند، تصریح کرد: از ابتدای سال 1400 با برنامه ریزی صورت گرفته اهدای کلاه ایمنی رایگان را برای موتورسواران درنظر گرفتیم که تاکنون در 11 شهر مازندران حضور پیدا کرده و این مراسم را اجرا کردیم تا بتوانیم بخشی از تصادفات و آسیب دیدگی ها را جلوگیری کنیم.

بیگلری با اشاره به اینکه به دنبال فرهنگ سازی برای کاهش تصادف در بین موتورسیکلت سواران هستیم چرا که 25 درصد تصادفات مربوط به موتورسواران است، گفت: در گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده نکردن 95 درصد مردم مازندران از پل های عابر پیاده

استفاده نکردن 95 درصد مردم مازندران از پل های عابر پیاده