مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-29اقتصادي

استقبال از طرح کشت قراردادی کلزا در ایلام


با سپری شدن تنها سه روز از آغاز عملیات کشت قراردادی کلزا در استان ایلام توسط کشت و صنعت ماهیدشت، استقبال از این طرح در این استان موجب قرارداد کشت در سطح 320 هکتار شد.

- ایسنا/ایلام با سپری شدن تنها سه روز از آغاز عملیات کشت قراردادی کلزا در استان ایلام توسط کشت و صنعت ماهیدشت، استقبال از این طرح در این استان موجب قرارداد کشت در سطح 320 هکتار شد.

ابوالحسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 320 هکتار از اراضی ایلام زیر کِشت کلزا خواهد رفت، اظهار کرد: تا کنون با 31 نفر از کشاورزان استان ایلام در مهران، دشت عباس و موسیان قرارداد با نهاده حمایتی منعقد شده و 60 تن انواع کود پایه به ارزش 310 میلیون تومان توزیع شده است.

مدیر عامل کشت و صنعت ماهیدشت افزود: انتظار می رود با توجه به سیاست حمایتی دولت از توسعه کشت در کشور، به میزان 8 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان ایلام تحت پوشش این اقدام شرکت قرار گیرد.

خلیلی یادآوری کرد: کشت قراردادی کلزا سویا و آفتابگردان روغنی در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و مازندران در سال زراعی جاری توسط کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه اجرا می شود که شرایط مطمئنی را برای کشاورزان از جمله تحویل نهاده هایی شامل کود پایه و سرک، تضمین خرید محصول کشاورزان با حداقل نرخ ابلاغی دولت، بازدید حداقل سه نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از طرح کشت قراردادی کلزا در ایلام

استقبال از طرح کشت قراردادی کلزا در ایلام