مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-29اقتصادي

حریم رودخانه زاینده رود در اجرای تمام طرح ها رعایت شود


فرماندار شهرستان سامان با اشاره به شرایط خاص این شهرستان سامان در حوزه گردشگری گفت: رعایت حریم کمی و کیفی رودخانه زاینده رود در روند اجرای تمامی طرح ها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سامان، کمال اکبریان در نشست تعیین تکلیف حریم کمی و کیفی رودخانه زاینده رود محدوده شهرستان سامان گفت: آزادسازی زمین برای متقاضیان مسکن روستایی به خصوص جوانان در برنامه های اولویت دار مسؤولان این شهرستان قرار دارد.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به شرایط خاص این شهرستان سامان در حوزه گردشگری اظهار داشت: رعایت حریم کمی و کیفی رودخانه زاینده رود در روند اجرای تمامی طرح ها ضروری است.

وی با اشاره به تولید پسماندهایی در خارج از حریم شهرها و روستاهای شهرستان سامان افزود: تامین سلامت شهروندان از اهمیت خاصی برخوردار است و در همین راستا ساماندهی جمع آوری این پسماندها در دستور کار است.

اکبریان تصریح کرد: ضمن رعایت حریم کمی و کیفی رودخانه زاینده رود، نسبت به انجام ساخت و سازها و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای مردم و گردشگران شهرستان سامان اقدام می شود.

وی یادآور شد: پس از بررسی دقیق و کارشناسی حریم راه های شهری و روستایی شهرستان سامان تا هفته آینده، نتیجه برای تایید به سازمان راهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم رودخانه زاینده رود در اجرای تمام طرح ها رعایت شود

حریم رودخانه زاینده رود در اجرای تمام طرح ها رعایت شود