مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-29سياسي

افزایش اختیارات مدیران استانی، افزایش سرمایه اجتماعی دولت را درپی خواهد داشت


نماینده مردم مشهد در مجلس پنجم گفت: هر چه قدر که در چارچوب سیاست های کلان، اختیارات مدیران استانی افزایش یابد و نظارت هم تقویت شود، سرعت کار برای پیشرفت امور و حل مشکلات مردم افزایش خواهد یافت و این باعث ارتقاء سطح رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی دولت و نظام خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد در مجلس پنجم گفت: هر چه قدر که در چارچوب سیاست های کلان، اختیارات مدیران استانی افزایش یابد و نظارت هم تقویت شود، سرعت کار برای پیشرفت امور و حل مشکلات مردم افزایش خواهد یافت و این باعث ارتقاء سطح رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی دولت و نظام خواهد شد.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر لزوم افزایش اختیارات مدیران استانی، اظهار کرد: اصولا تمرکززدایی یکی از سیاست های مدیریت جهادی است و انجام اقدامات جهادی همراه با سرعت و دقت، نیازمند تفویض اختیارات به مدیران استانی است تا این مدیران بتوانند بدون نیاز به طی روند طولانی بروکراسی، به سرعت و با هزینه کمتری، مشکلات استان خود را حل کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مدیریت جهادی، افزایش اختیارات مدیران استانی یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: با توجه به اینکه افراد بر اساس معیارهایی نظیر انقلابی بودن و جهادی بودن به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اختیارات مدیران استانی، افزایش سرمایه اجتماعی دولت را درپی خواهد داشت

افزایش اختیارات مدیران استانی، افزایش سرمایه اجتماعی دولت را درپی خواهد داشت