مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-29اقتصادي

کیفیت را فدای کمیت و صرف زمان نمی کنیم


پیشران موفق هنرصنعت زیلوبافی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد معتقد است که رقابت در هنر بی معناست چرا که محصول هر هنری از جمله زیلو با وجود این که یک اسم مشترک دارد می تواند از هر نظر با محصول دیگری در همین حوزه متفاوت باشد لذا رمز موفقیت خود را تلاش .

- ایسنا/یزد پیشران موفق هنرصنعت زیلوبافی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد معتقد است که رقابت در هنر بی معناست چرا که محصول هر هنری از جمله زیلو با وجود این که یک اسم مشترک دارد می تواند از هر نظر با محصول دیگری در همین حوزه متفاوت باشد لذا رمز موفقیت خود را تلاش و نوآوری در جهت تولید محصولات متفاوت با در اولویت قرار دادن کیفیت می داند.

راضیه دهستانی اردکانی که در زمینه صنایع دستی و رشته زیلوبافی مشغول به فعالیت است، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا می گوید: زیلوبافی را با یک دستگاه زیلو در روستای ترک آباد شهرستان اردکان آغاز کردم و بعد از مدتی با موزه فرش اردکان آشنا شدم و چند ماهی نیز در این موزه به زیلوبافی اشتغال داشتم تا این که یک سال پیش از طریق جهاددانشگاهی با طرح توسعه مشاغل خانگی آشنا شدم.

وی ادامه می دهد: با آموزش های گروه خوب جهاددانشگاهی و دریافت راهکارهای مناسب از سوی عوامل اجرایی طرح، امیدوارتر و با انگیزه تر فعالیت در این هنرصنعت را در پیش گرفتم و به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت را فدای کمیت و صرف زمان نمی کنیم

کیفیت را فدای کمیت و صرف زمان نمی کنیم