مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:202021-09-29اقتصادي

58 طرح عمرانی در روستاهای استان سمنان اجرا می شود


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: 58 طرح عمرانی و خدماتی به ارزش 424 میلیارد و 158 میلیون ریال در روستاهای استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر افتتاح می شود.

- ، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، مهدی صمیمیان با بیان اینکه 58 طرح عمرانی و خدماتی به ارزش 424 میلیارد و 158 میلیون ریال در روستاهای استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر افتتاح می شود، تاکید کرد: 149 روستای استان سمنان با جمعیت 57 هزار و 220 نفر از مزایای افتتاح 58 طرح عمرانی و خدماتی بهره مند می شوند.

وی افزود: 58 طرح آماده بهره برداری در روستاهای استان سمنان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر مربوط به هشت دستگاه اجرایی استان است.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان داشت: شش طرح از مجموع 58 طرح آماده افتتاح در روز روستا و عشایر در استان سمنان مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سه طرح مربوط به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، 15 طرح مربوط به امور عشایری، 9 طرح مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان، 14 طرح مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و چهار طرح مربوط به نوسازی مدارس است.

صمیمان با بیان اینکه شش طرح از مجموع 58 طرح افتتاحی مربوط به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک طرح مربوط به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، ابراز داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 طرح عمرانی در روستاهای استان سمنان اجرا می شود

58 طرح عمرانی در روستاهای استان سمنان اجرا می شود