مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:302021-09-29اجتماعي

قره سو؛ گنج متعفن!


ما اینجا در این شهر افسانه ای هزار جاذبه، عادت کرده ایم که هر روز بی تفاوت و بی خیال از کنار داشته هایمان عبور کنیم و برایمان مهم نباشد که چقدر حالشان بد است.

- ایسنا/کرمانشاه ما اینجا در این شهر افسانه ای هزار جاذبه، عادت کرده ایم که هر روز بی تفاوت و بی خیال از کنار داشته هایمان عبور کنیم و برایمان مهم نباشد که چقدر حالشان بد است.

گنج هایمان را همه رها کرده ایم به حال خودشان و تنها گاهی مانند مرغ افسانه ای بوتیمار آه و ناله و وااسفایی سر می دهیم که همه چیزمان از دست رفت.

تاق بستان تفرجگاه امپراطور ساسانی در میان دود چلوکبابی ها و قلیان سرا ها گم شده، شهربازی مان متروکه است و دریاچه زیبایش را خشک کردند، باغ های مفرح و دلگشای سراب قنبر را یک شبه بلعیدند، رنگ و بوی تاریخ را از خیابان و محلات قدیمی شهر گرفتند و جایش ساختمان های سنگی بد ریخت قد علم کرد، بلوار زیبا و سحر انگیز تاق بستان را به نام توسعه و شهرسازی نابود کردند و جایش ستون های بتنی زشت و بدقواره نشست و هزار خنجر دیگر که بر پیکر این شهر باستانی فرود آوردند.

درد های شهر هزار قصه کرمانشاه یکی دو تا نیست.

قره سویی که روزگاری فضایی عاشقانه و پر رمز و راز را به این شهر بخشیده بود، اکنون به گندابی متعفن و بدبو تبدیل شده که کسی را یارای نزدیک شدن به آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره سو؛ گنج متعفن!

قره سو؛ گنج متعفن!