مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 02:252021-09-28سياسي

پخش راهپیمایی اربعین از 30پلتفرم/ برگزاری سوگواره فرهنگی عبرات


مسول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد فرهنگی اربعین از پخش راهپیمایی اربعین از 30 پلتفرم و سایت در فضای مجازی خبر داد.

- ، کارگروه های مختلفی ذیل کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین، فعالیت داشتند که یکی از آنها کمیته رسانه و فضای مجازی بود که فعالیت های مختلف و متنوعی را در جریان مراسم اربعین امسال برعهده داشت.

مجتبی جوانبخت مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد فرهنگی اربعین درباره فعالیت های این بخش گفت: استراتژی و سیاستی که ما برای اربعینِ امسال داشتیم این بود که بگوییم، اربعین برای همه اقشار است و فعالیت های رسانه ای باید همه طیف ها و گروه ها را دربرگیرد، حتی افرادی که نسبت به رویداد اربعین آشنایی ندارند؛ بنابر این سعی کردیم از ظرفیت همه پلتفرم ها با سلایق مختلف در جهت پوشش مراسم اربعین استفاده کنیم.

وی با اشاره به بخش های مختلف کمیته رسانه و فضای مجازی افزود: یکی از بخش های این کمیته، بخش خبر است که مسئولیت تهیه و پوشش رسانه ای این رویداد را برعهده داشت.

تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری های مطرح و شاخص کشور همراه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین مشاهدات و ابعاد مختلف این رویداد بزرگ را روایت کردند.

جوانبخت ادامه داد: بخش ارتباطات نیز فعالیت های خدماتی از قبیل ارائه اینترنت به زائران در مسیر راهپیمایی و ارائه خدمات به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش راهپیمایی اربعین از 30پلتفرم/ برگزاری سوگواره فرهنگی عبرات

پخش راهپیمایی اربعین از 30پلتفرم/ برگزاری سوگواره فرهنگی عبرات