مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 02:202021-09-28ورزشي

عدم پاسخگویی شورای برون مرزی به فدراسیون/ اعزام ژیمناست ها در هاله ای از ابهام


با توجه به عدم پاسخگویی شورای برون مرزی به درخواست فدراسیون، اعزام ژیمناست ها به مسابقات جهانی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوره چهارساله زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسید.

در حالی که ثبت نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون انجام شده بود اما به دلیل تغییر اساسنامه و تغییراتی که در دولت رخ داد، این ثبت نام باطل شد.

وزارت ورزش زمان ثبت نام مجدد از ریاست 2 فدراسیون تیراندازی و اسکیت را که با سرپرست اداره می شدند، اعلام کرد اما در خصوص ژیمناستیک هنوز چیزی اعلام نشده است.

سنگی که شورای برون مرزی جلوی پای ژیمناست ها انداخت فدراسیون ژیمناستیک در حالی در چالش با وزارت ورزش قرار دارد که ورزشکاران این رشته، مسابقات جهانی در ژاپن و همینطور مسابقات آسیای مرکزی را پیش رو دارند.

مسابقات آسیای مرکزی در بنگلادش و مسابقات جهانی ریتمیک و هنری روزهای 27 تا 31 اکتبر (5 تا 9 آبان) در کیتاکیوشو برگزار خواهد شد؛ در حالی که شورای برون مرزی وزارت ورزش هنوز پاسخی به درخواست فدراسیون برای اعزام ژیمناست ها به این مسابقات نداده است.

مسابقات جهانی بعد از المپیک مهمترین رویدادی است که بالاترین سطح را دارد اما به نظر می رسد چالش موجود بین فدراسیون و معاونت قهرمانی وزارت ورزش باعث شده تا ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پاسخگویی شورای برون مرزی به فدراسیون/ اعزام ژیمناست ها در هاله ای از ابهام

عدم پاسخگویی شورای برون مرزی به فدراسیون/ اعزام ژیمناست ها در هاله ای از ابهام