مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 00:502021-09-28پزشكي

واردات «فایزر» منتفی ست؛ مادران باردار واکسن «سینوفارم» بزنند!


به رغم آنکه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از نهایی شدن خرید 2.

4 میلیون دوز واکسن «فایزر» تولید شده در بلژیک خبر داده بود و حتی با ارائه جزییات، - به رغم آنکه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از نهایی شدن خرید 2.

4 میلیون دوز واکسن فایزر تولید شده در بلژیک خبر داده بود و حتی با ارائه جزییات، گروه هدف واکسیناسیون علیه کووید19 با این واکسن را مشخص کرده بود، حالا وزارت بهداشت از منتفی شدن این ماجرا خبر می دهد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان ساعاتی قبل اطلاعیه ای منتشر کرد که در آن تاکید شده که وزیر بهداشت، موضوع واکسیناسیون زنان باردار را به کمیته علمی کرونا ارجاع داده و اعضای این کمیته در جلسه اخیر خود به این نتیجه رسیدند که واکسیناسیون این افراد کماکان با واکسن سینوفارم ادامه یابد؛ اطلاعیه ای که معنایش، منتفی شدن واردات واکسن فایزر برای واکسیناسیون این گروه است.

البته این اطلاعیه در ادامه به صراحت بر این گزاره مهر تایید می زند و تاکید دارد: از آنجا که بر اساس آخرین شواهد علمی معتبر کمیته علمی کرونا، واکسیناسیون زنان باردار در مراکز واکسیناسیون توسط شبکه بهداشتی با واکسن سینوفارم انجام می شود، تصمیمی برای واردات واکسن فایزر وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات «فایزر» منتفی ست؛ مادران باردار واکسن «سینوفارم» بزنند!

واردات «فایزر» منتفی ست؛ مادران باردار واکسن «سینوفارم» بزنند!