مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 00:202021-09-28بين الملل

مقام آمریکایی: ترامپ قصد حمله به چین را نداشت


ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به کمیته خدمات نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت می دانم و یقین دارم که ترامپ قصدی برای حمله به چینی ها نداشت و مسولیت مستقیم من بود که این تصمیم را به چینی ها منتقل کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا اظهار داشت ترامپ قصدی برای حمله به چین نداشت و مسولیت مستقیم من بود که این تصمیم را به چینی ها منتقل کنم.

ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به سوال سناتورها در مورد تماس مستقل با چین گفت که با همتای چینی خود صحبت کردم تا به آنها قاطعانه اعلام کنم در دولت دونالد ترامپ حمله ای از سوی آمریکا به چین صورت نخواهد گرفت.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی به همراه لوید آستین وزیر دفاع این کشور با حضور در کمیته خدمات نیروهای مسلح در سنای آمریکا، مقابل سناتورها در خصوص خروج آشفته این کشور از افغانستان شهادت و پاسخ داد.

وی به کمیته خدمات نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت می دانم و یقین دارم که ترامپ قصدی برای حمله به چینی ها نداشت و مسولیت مستقیم من بود که این تصمیم را به چینی ها منتقل کنم.

مارک میلی تصریح کرد وظیفه من در آن زمان کاهش تنش میان دو کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: ترامپ قصد حمله به چین را نداشت

مقام آمریکایی: ترامپ قصد حمله به چین را نداشت