مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 00:052021-09-28سياسي

تاریخ برگزاری دور جدید نشست کمیته قانون اساسی سوریه اعلام شد


نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از برگزاری ششمین دور نشست کمیته قانون اساسی این کشور در تاریخ 18 اکتبر آینده خبر داد.

- به نقل از سانا، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه زمان برگزاری دور جدید نشست کمیته قانون اساسی این کشور را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، گیر پدرسون اعلام کرد که دور جدید نشست کمیته قانون اساسی سوریه در تاریخ 18 ماه میلادی آینده (26 مهر) خواهد شد.

پدرسون در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت که نشست کمیته بررسی قانون اساسی سوریه 18 اکتبر آینده در ژنو برگزار خواهد شد و دعوتنامه ها برای حضور در ششمین دور نشست این کمیته ارسال شده است.

این در حالی است که بسام صباغ در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد بر مخالفت دمشق با هرگونه دخالت خارجی در کار کمیته بررسی قانون اساسی سوریه تاکید کرد.

بسام صباغ در نشست شورای امنیت گفت: قانون اساسی و هر چیز مربوط به آن یک موضوع سوری است که توسط خود سوری ها و بر اساس اصل حاکمیت، استقلال و وحدت و تمامیت ارضی که تمام قطعنامه های شورای امنیت بر آن تاکید دارند، تعیین می شود.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در بخشی دیگر از سخنانش روند مصالحه در استان درعا را نشانگر تاکید دمشق بر بازگشت امنیت و ثبات به تمام سوریه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ برگزاری دور جدید نشست کمیته قانون اساسی سوریه اعلام شد

تاریخ برگزاری دور جدید نشست کمیته قانون اساسی سوریه اعلام شد