مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 22:402021-09-28ورزشي

یک پرسپولیسی ارزشمندترین بازیکن ایران/ لیگ از بازیکن میلیونی خالی شد


با کوچ ستاره های فوتبال ایران در چند فصل گذشته به لیگ های عربی منطقه و همینطور اروپایی، مهدی ترابی تنها بازیکن یک میلیون یورویی ایران است.

- با کوچ ستاره های فوتبال ایران در چند فصل گذشته به لیگ های عربی منطقه و همینطور اروپایی، مهدی ترابی تنها بازیکن یک میلیون یورویی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان فصل جاری لیگ برتر، برخی بازیکنان از تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان جدا شدند.

با نوسانات ارزی در چند سال گذشته و میل و علاقه مربیان تیم ملی به میدان دادن به لژیونرها، تلاش ها برای خروج از ایران برای پیشرفت و همین طور درآمدزایی بیشتر افزایش یافته است.

در پی این نقل و انتقالات، شروع لیگ برتر و بیست و یکم با خالی شدن مسابقات از ستاره ها و در نتیجه افت ارزش مسابقات روبه رو شده است.

طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت (مستندترین منبع اقتصادی فوتبال جهان که به طور مستمر ارزش بازیکنان و در نتیجه ارزش تیم ها و لیگ های سراسر دنیا را مشخص می کند)، در حال حاضر مهدی ترابی تنها بازیکن میلیون یورویی ایران است.

بعد از ترابی، گروهی از بازیکنان نسبتا باتجربه با ارزشی در حدود 700 تا 900 هزار یورو دیده می شوند که به علت سن و سالشان، امید چندانی به ورود آن ها به باشگاه میلیون یورویی های لیگ برتر دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پرسپولیسی ارزشمندترین بازیکن ایران/ لیگ از بازیکن میلیونی خالی شد

یک پرسپولیسی ارزشمندترین بازیکن ایران/ لیگ از بازیکن میلیونی خالی شد