مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 21:552021-09-28بين الملل

مقام امنیتی آمریکا برای مذاکره درباره یمن به عربستان سفر کرده است


سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که سفر اخیر «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی آمریکا به ریاض درباره موضوع یمن بوده و در این سفر درباره قیمت نفت مذاکره ای صورت نخواهد گرفت.

- سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که سفر اخیر جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی آمریکا به ریاض درباره موضوع یمن بوده و در این سفر درباره قیمت نفت مذاکره ای صورت نخواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری خود از رایزنی با کشورهای عضو اوپک و سایر کشورها درباره قیمت نفت خبر داد.

سخنگوی کاخ سفید گفته است که رایزنی ها درباره قیمت نفت همچنان ادامه خواهد داشت.

این مقام آمریکایی در عین حال به خبرنگاران حاضر در کاخ سفید اعلام کرد که سفر اخیر جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی آمریکا به ریاض درباره موضوع یمن بوده و در این سفر درباره قیمت نفت مذاکره ای صورت نخواهد گرفت.

جن ساکی درباره خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان نیز که به دلیل بی برنامگی با انتقادات زیادی در آمریکا و خارج از این کشور روبرو شده، همچنین گفت: جو بایدن، رییس جمهور آمریکا باقی ماندن نیروهای آمریکایی در افغانستان را در راستای منافع مردم آمریکا ارزیابی نمی کرد و از همین رو خروج از افغانستان در سریع ترین زمان ممکن در دستور کار واشنگتن قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام امنیتی آمریکا برای مذاکره درباره یمن به عربستان سفر کرده است

مقام امنیتی آمریکا برای مذاکره درباره یمن به عربستان سفر کرده است