مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 21:252021-09-28بين الملل

ایران: آمریکا مسئول بن بست در مذاکرات خلع سلاح هسته ای است


نشست مقامات عالی رتبه مجمع عمومی، گرامیداشت روز بین المللی انهدام کامل سلاح های هسته ای با حضور سران، وزرای امور خارجه و مقامات عالی رتبه کشورهای عضو سازمان ملل متحد در مقر این سازمان در نیویورک برگزار شد.

- نشست مقامات عالی رتبه مجمع عمومی، گرامیداشت روز بین المللی انهدام کامل سلاح های هسته ای با حضور سران، وزرای امور خارجه و مقامات عالی رتبه کشورهای عضو سازمان ملل متحد در مقر این سازمان در نیویورک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست رضا نجفی، سرپرست معاونت حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد.

این دیپلمات ارشد کشورمان ضمن تشکر از برگزاری این نشست، مناسبت مزبور را فرصتی جهت تجدید پیمان جهانی برای پیگیری انهدام کامل سلاح های هسته ای به عنوان اولویتی عینی دانست و اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران، حفظ، ذخیره سازی، توسعه، کاربرد و اشاعه سلاح های هسته ای را در سطح جهانی و منطقه ای قویا رد می کند.

وی اضافه کرد که از نظر ما، تحقق خلع سلاح هسته ای جهانی و رفع تهدید کاربرد این سلاح ها یک مسئولیت حقوقی، سیاسی و اخلاقی برای تمام دولت ها به طور عام و قدرت های هسته ای به طور خاص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: آمریکا مسئول بن بست در مذاکرات خلع سلاح هسته ای است

ایران: آمریکا مسئول بن بست در مذاکرات خلع سلاح هسته ای است