مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 21:002021-09-28سياسي

سرنوشت بیمارستان هفتم تیر تبریز به کجا رسید؟/ آیا زمین بیمارستان موقوفه است


مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز گفت: طبق اسناد بررسی شده زمین بیمارستان هفتم تیر تبریز جز املاک موقوفه نیست اما به دنبال تعیین دقیق وضعیت مالکیت این زمین هستیم.

- عزیز علی در گفت و گو با فارس در خصوص حواشی اخیر بیمارستان هفتم تیر تبریز( بابک) و انتشار برخی اخبار در خصوص موقوفه بودن زمین آن اظهار داشت: هر چند این بیمارستان از ضلع جنوبی مشرف به املاک و اراضی موقوفه است، اما تاکنون سند معتبری مبنی بر وقفی بودن زمین آن به دست نیامده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته و پیگیری های انجام شده، زمین بیمارستان هفتم تیر جز املاک موقوفه این منطقه نیست اما به دنبال شناسایی پلاک این ملک و انجام استعلام های لازم برای مشخص شدن وضعیت سند و مالکیت آن هستیم.

 بیمارستان بابک تبریز که در خیابان راه آهن تبریز واقع است، در چند سال گذشته به دلایل نامعلومی تعطیل بوده اما در روزهای اخیر اخبار و تصاویری در حال انتشار است که نشان می دهد فضای داخلی این بیمارستان در حال تخریب است و این در حالی است که بسیاری از زمین های اطراف بیمارستان هفتم تیر موقوفه بوده و همین موضوع موجب گمانه زنی هایی در خصوص وقفی بودن زمین این بیمارستان و غیرقانونی بودن تخریب آن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت بیمارستان هفتم تیر تبریز به کجا رسید؟/ آیا زمین بیمارستان موقوفه است

سرنوشت بیمارستان هفتم تیر تبریز به کجا رسید؟/ آیا زمین بیمارستان موقوفه است