مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 20:202021-09-28بين الملل

چین از تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید رونمایی کرد


همزمان با تشدید تنش های پکن و واشنگتن، چین با برگزاری یک نمایشگاه نظامی، از تسلیحات و ‏تجهیزات نظامی جدید الکترونیکی خود رونمایی کرد.

‏ - به نقل از خبرگزاری فرانسه، چین با برگزاری یک نمایشگاه نظامی، از تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید الکترونیکی خود رونمایی کرد.

‏ این نمایشگاه با نام اِیرشو چاینا ، به طور عمده بر تسلیحات و تجهیزات هوایی متمرکز است و در آن هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی و هواپیماهای مخصوص جنگ ‏الکترونیک به نمایش در آمده است.

از جمله اصلی ترین تجهیزات نظامی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده، یک پهپاد بزرگ به طول 14 متر است که ‏مأموریت آن شناسایی و گشت دریایی عنوان شده است.

‏ همچنین نمونه اولیه هواپیمای بدون سرنشین شناسایی و تهاجمی به طول 15 متر و با طول بال بیش از 20 ‏متر‬ از دیگر تجهیزات نمایش داده شده در نمایشگاه یاد شده است.

به گفته طراحان، این هواپیما بدون سرنشین قادر است در ارتفاع بیش از ده هزار متر و با ‏سرعت زیاد 500 تا 700 کیلومتر بر ساعت و به مدت 20 ساعت پرواز کند.

این هواپیمای نسل جدید همچنین قادر است رادار، ساز و کارهای شناسایی، ‏موشک یا حتی بمب های هوا به زمین حمل کند.

‏ چین اگرچه فاصله قابل توجهی از نظر آمار و تجهیزات نظامی با آمریکا دارد، اما طی چند سال گذشته با افزایش بودجه نظامی تلاش دارد تا فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین از تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید رونمایی کرد

چین از تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید رونمایی کرد