مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 20:052021-09-28سياسي

رایزنی ایران و روسیه درباره توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز


محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و آلکسی لیخاچف، رییس شرکت دولتی روس اتم عصر روز سه شنبه در مورد توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز گفت وگو و رایزنی کردند.

- محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و آلکسی لیخاچف، رییس شرکت دولتی روس اتم عصر روز سه شنبه در مورد توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز گفت وگو و رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از معاونین و مدیران سازمان انرژی اتمی ایران حضور داشتند، دو طرف به رایزنی در مورد موضوعات انرژی هسته ای پرداختند.

دو طرف با تاکید بر اینکه ایران و روسیه روابط راهبردی و درباره مسائل گوناگون همکاری دارند اعلام کردند که تلاش دارند همکاری های دو کشور درباره انرژی صلح آمیز هسته ای را نیز با سرعت بالاتری دنبال کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره روابط عمیق و راهبردی تهران و مسکو در عرصه های گوناگون دوجانبه و بین المللی گفت: همکاری دو کشور در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای از جمله در زمینه احداث و توسعه نیروگاه های اتمی به خوبی پیش می رود و این همکاری ها باید هرچه بیشتر گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران و روسیه درباره توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز

رایزنی ایران و روسیه درباره توسعه همکاری های هسته ای صلح آمیز