مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:302021-09-28پزشكي

100 پایگاه تست فوری کرونا در شلمچه مستقر شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از استقرار 100 پایگاه تست فوری کرونا در شلمچه خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل از(رپید تست) با فاصله اندکی از گیت ورودی شلمچه از سمت مرز عراق مستقر شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: در این جایگاه ها از تمامی زائران پیش از ورود به پایانه مرزی آزمایش سریع کرونا گرفته و در صورتی که جواب تست زائری مثبت شود از ورود آن به داخل کشور جلوگیری خواهد شد و با تمهیدات به عمل آمده به طور سریع به محل قرنطینه پیش بینی شده در مرکز پشتیبان بهداشت و درمان شهید سردار سلیمانی که به این منظور احداث و راه اندازی شده است، هدایت و فرآیند درمان برای بیمار شناسایی شده آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این مرکز همه امکانات پزشکی، درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمات بستری به زائران مهیا شده است و در صورت نیاز نیز بیمار برای ادامه درمان های تخصصی به بیمارستان های معین این دانشگاه در شهرهای آبادان و خرمشهر اعزام خواهند شد.

سلمان زاده گفت: در این فرآیند غربالگری همه اطلاعات افراد ثبت خواهد شد و در صورتی که جواب آزمایش فردی نیز مشکوک باشد به مرکز بهداشت شهرستان محل سکونت آن یا دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه اطلاع داده خواهد شد تا وی را از نظر سلامت رصد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پایگاه تست فوری کرونا در شلمچه مستقر شد

100 پایگاه تست فوری کرونا در شلمچه مستقر شد