مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:252021-09-28اجتماعي

برگزاری آزمون برای 70 راننده ناوگان عمومی جاده ای


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از برگزاری آزمون بدو خدمت 70 نفر از رانندگان ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای استان قم برای دریافت کارت هوشمند رانندگان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، در راستای اجرای مقررات و قوانین موضوعه بخش حمل و نقل جاده ای، آزمون بدو خدمت رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای در استان قم برگزار شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در تکمیل این خبر افزود: پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، طی هفته گذشته و با رعایت جامع شیوه نامه های بهداشتی ، آزمون بدو خدمت رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای از جمله کالا و مسافر در استان قم برگزار شد.

حمید سالاری تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را 70 نفر اعلام کرد و افزود : با توجه به تمهیدات به عمل آمده و رعایت جامع اصول فاصله گذاری اجتماعی و دیگر تقیدات مربوطه، نسبت به برگزاری آزمون بدو خدمت رانندگان در حوزه معاونت حمل ونقل این اداره کل اقدام شد.

وی در مورد شیوه برگزاری کلاس های آموزشی این دوره اظهار کرد: همانطور که همگان اطلاع دارند بیشتر کلاس های آموزشی در سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس مجازی تشکیل می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون برای 70 راننده ناوگان عمومی جاده ای

برگزاری آزمون برای 70 راننده ناوگان عمومی جاده ای