مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:052021-09-28اقتصادي

رشد 20 درصدی صادرات غیرنفتی گیلان طی نیمه نخست امسال


طی شش ماه نخست امسال، نزدیک به 503 هزار تن کالا به ارزش حدود 315 میلیون دلار از گیلان صادرات انجام شده که به لحاظ ارزی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: طی شش ماه نخست امسال، نزدیک به 503 هزار تن کالا به ارزش حدود 315 میلیون دلار از گیلان صادرات انجام شده که به لحاظ ارزی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 20 درصد رشد نشان می دهد.

ارسلان زارع در جلسه مشترک گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و توسعه صادرات غیر نفتی استان گیلان، اظهار کرد: باید تلاش مان این باشد که صادرات کالاهای غیر نفتی از استان، آسان تر و با سرعت انجام شود.

وی افزود: با وجود تمامی دشواری ها، استان گیلان شرایط مساعدی از لحاظ صادرات دارد و بر همین اساس هر ساله میزان صادرات مان افزایش داشته است.

استاندار گیلان ادامه داد: طی شش ماه نخست امسال، نزدیک به 503 هزار تن کالا به ارزش حدود 315 میلیون دلار از گیلان صادرات انجام شده که به لحاظ ارزی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 20 درصد رشد نشان می دهد.

زارع، با بیان اینکه صادرات کالا ها طی نیمه دوم سال بیشتر از نیمه اول سال است، افزود: به همین دلیل مطمئنیم که با تلاش دستگاه های اجرایی مربوطه می توانیم به صادرات هدف گذاری شده 720 میلیون دلاری در استان برای امسال برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی صادرات غیرنفتی گیلان طی نیمه نخست امسال

رشد 20 درصدی صادرات غیرنفتی گیلان طی نیمه نخست امسال