مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:352021-09-28اقتصادي

یارانه مراکز توانبخشی کفاف هزینه معلولان را نمی دهد


سازمان بهزیستی به ازای هر مددجویی که در مراکز خیریه پذیرش می شوند، مبلغ دو میلیون و 250 هزار تومان تخصیص می دهد که با توجه به شرایط کرونایی و هزینه بالای نگهداری مددجویان، - ایسنا/مرکزی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: سازمان بهزیستی به ازای هر مددجویی که در مراکز خیریه پذیرش می شوند، مبلغ دو میلیون و 250 هزار تومان تخصیص می دهد که با توجه به شرایط کرونایی و هزینه بالای نگهداری مددجویان، ناکافی است.

زهرا امینی سه شنبه 6 مهرماه در جریان بازدید فرماندار، رییس دادگستری و دادستان ساوه و جمعی دیگر از مسئولان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی بانو سمیه ساوه اظهار کرد: مرکز بانو سمیه ساوه بالاترین میزان مشارکت غیرنقدی در سطح استان مرکزی را دارد و برای تامین هزینه های نقدی نیز باید از ظرفیت خیرین، بخش خصوصی و صنعتگران استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به خدمت رسانی این مرکز به بانوان بالای 14 سال بیان کرد: ساماندهی وضعیت فضای فیزیکی و ساختمانی این مرکز از جمله مشکلاتی است که برای برطرف شدن آن با تشکیل شورای مشارکت های مردمی مشترک بین استان مرکزی و شهرستان ساوه تصمیم گیری خواهد شد.

امینی در ادامه یارانه های معلولان و موضوع قیومیت را از دیگر مشکلات برشمرد و افزود: تلاش خواهیم کرد مشکلات این مرکز تا پایان سال جاری به حداقل برسد و سامانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه مراکز توانبخشی کفاف هزینه معلولان را نمی دهد

یارانه مراکز توانبخشی کفاف هزینه معلولان را نمی دهد