مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:402021-09-28دانش

تازه ترین مصوبات کنکوری/ تاثیر امتحانات نهایی برای کنکورهای 1401 و 1402 مشخص شد


دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گفت: امتحانات نهایی در کنکور 1402 وزن 60 درصدی و در کنکور 1401 وزن 40 درصدی دارد.

- ، منصور کبگانیان عصر امروز در حاشیه یک صد و پنجاه و سومین جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه بحث اجرایی سازی سیاست ها و ضوابط ساماندهی، سنجش و پذیرش مطرح شد.

وی ادامه داد: حدود 80 درصد از این مصوبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش رفته و مصوب شده است و به دستگاه های آموزش و پرورش، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد ابلاغ شده است.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور افزود: البته بخش های کوچکی از این مصوبه باقی مانده است که با تثبیت وزرای جدید و شروع به کار معاونان آنها، آن را پیش خواهیم برد.

وی یادآور شد: قسمت های مربوط به پزشکی، سهمیه ها، صدا و سیما و وظایفی که صدا و سیما در این رابطه دارد و بخشی هم در ارتباط با موسساتی که برای کنکور فعالیت می کنند و مجوزهای مربوط به آنها هنوز مانده است.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور افزود: قسمت هایی که تصویب و ابلاغ شده باید نظارت کرده و راهبری کنیم و در جریان الزامات اجرایی سازی آن باشیم چون این مصوبه به صورت تأثیر مثبت در کنکور سال 1401 و به صورت قطعی در کنکور 1402 اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین مصوبات کنکوری/ تاثیر امتحانات نهایی برای کنکورهای 1401 و 1402 مشخص شد

تازه ترین مصوبات کنکوری/ تاثیر امتحانات نهایی برای کنکورهای 1401 و 1402 مشخص شد