مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:252021-09-28سياسي

نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است


نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه، ارتش، بسیج، همه نهاد ها و مردم بسیار تاثیرگذار بود و ناجا کارنامه درخشانی دارد که کمی مغفول مانده است.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه، ارتش، بسیج، همه نهاد ها و مردم بسیار تاثیرگذار بود و ناجا کارنامه درخشانی دارد که کمی مغفول مانده است.

سردار عبدالرضا ناظری غروب ششم مهرماه در جلسه انس و وحدت فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیت الزهرای کرمان اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه، ارتش، بسیج، همه نهاد ها و مردم بسیار تاثیرگذار بود و ناجا کارنامه درخشانی دارد که کمی مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه باید شاهکار جوانان در دوران دفاع مقدس را به جوانان امروز بگوییم، افزود: نیروی انتظامی در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی از جمله مبارزه با قاچاقچیان، تامین امنیت داخلی، برخورد با منافقین، در جبهه های حق علیه باطل حضور داوطلبانه داشت و اولین شهدای جنگ مظلومانه در پاسگاه ها تقدیم نظام شد.

ناظری تصریح کرد: اولین شهید ژاندارمری از استان کرمان بود(شهید یوسف الهی) که سرباز ژاندارمری بود و شش ماه آخر خدمت را داوطلبانه به جبهه رفت و در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است

نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است