مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:152021-09-28سياسي

در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی با هیچ کس تعارف نداریم


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش گفت: در هیچ زمانی از تاریخ، کشوری جرات تیراندازی علیه ابرقدرت ها را نداشته و بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نخستین جایی که مورد هدف قرار گرفت پایگاه عین الاسد بود که از تجارب دفاع مقدس است که ثابت کردیم در حوزه .

- ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش گفت: در هیچ زمانی از تاریخ، کشوری جرات تیراندازی علیه ابرقدرت ها را نداشته و بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نخستین جایی که مورد هدف قرار گرفت پایگاه عین الاسد بود که از تجارب دفاع مقدس است که ثابت کردیم در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی با هیچ کس تعارف نداریم.

امیر امیر غلامعلیان غروب ششم مهرماه در جلسه انس و وحدت فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیت الزهرای کرمان اظهار کرد: دوران عزت آفرین دفاع مقدس به عنوان یک رویداد بسیار بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و این دوران مانند نگین ارزشمند بر تارک انقلاب می درخشد و هر چقدر درباره دوران دفاع مقدس تعریف کنیم، به معنای واقعی کلمه نمی توانیم عزت این دوران را بازگو کنیم.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب و تحلیل هایی که برای فروپاشی انقلاب شده بود، با گذشت نظام نوپای اسلامی از همه بحران ها و فتنه های سال های اول انقلاب و توطئه ها و سهم خواهی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی با هیچ کس تعارف نداریم

در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی با هیچ کس تعارف نداریم