مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:152021-09-28بين الملل

فرمانده آمریکایی: ترامپ قصد حمله نظامی به چین نداشت


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در واکنش به ادعاهای مطرح شده در یک کتاب گفته رییس جمهور سابق آِمریکا قصد حمله نظامی به چین نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز سه شنبه در یک جلسه استماع در واکنش به ادعاهای منتشرشده در یک کتاب گفت که دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق این کشور قصدی برای حمله به چین نداشته است.

  حدود دو هفته پیش رسانه ها با استناد به کتابی با نام خطر (Peril) که توسط دو روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی یعنی باب وودوارد و رابرت کاستا نوشته شده ادعا کردند مارک میلی در پی نگرانی از احتمال وقوع جنگ با چین در پی تنش زایی های ترامپ، دو بار با همتای چینی خود مخفیانه تماس گرفته است.

در این کتاب که بر اساس گفته های مستند حدود 200 منبع مطلع دولتی و غیردولتی نوشته شده، آمده است، میلی که از رفتارهای عصبی ترامپ در هفته های پایانی حضورش در کاخ سفید و مشخص شدن شکست وی در انتخابات ریاست جمهوری نگران بود، یک بار در تاریخ سی ام اکتبر 2020 و بار دیگر در تاریخ هشتم ژانویه با لی زوچِنگ رییس ستاد مشترک کمیته مرکزی نیروهای مسلح چین تماس گرفت.

  در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده آمریکایی: ترامپ قصد حمله نظامی به چین نداشت

فرمانده آمریکایی: ترامپ قصد حمله نظامی به چین نداشت