مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:552021-09-28اقتصادي

راه اندازی 47 طرح اشتغال گردشگری توسط مددجویان کمیته امداد


مدیرکل هدایت شغلی کمیته امداد از راه اندازی 47 طرح اشتغال در حوزه گردشگری توسط مددجویان این نهاد خبر داد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا رمضانی با بیان اینکه امروزه گردشگری به عنوان یک صنعت اشتغال زا و پر درآمد در سطح جهان شناخته می شود، گفت: بیش از 10 درصد اشتغال و تولید ناخالص داخلی در دنیا از جهانگردی و توریسم حاصل می شود که گویای اهمیت این صنعت در اقتصاد جهان است.

وی با تاکید بر اینکه ایران جزو پنج کشور برتر دنیا از نظر مزیت ها و جاذبه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و طبیعی به شمار می رود، افزود: متأسفانه در کشورمان آنطور که شایسته این صنعت است، به آن پرداخته نشده و ایران کمتر از نیم درصد صنعت گردشگری دنیا را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هدایت شغلی کمیته امداد با اشاره به ظرفیت های کشورمان در زمینه گردشگری بین المللی، منطقه ای، توریسم درمانی و … خاطرنشان کرد: این قابلیت ها سبب شده است در کمیته امداد برای تولید اشتغال و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان، به دنبال فعال کردن ظرفیت های مغفول صنعت گردشگری باشیم.

رمضانی اضافه کرد: مشاغلی که امداد برای مددجویان ایجاد می کند، بیشتر مشاغل خرد و خانگی است و در این زمینه وابسته به مشاغل بالادستی در حوزه گردشگری همچون شرکت های گردشگری و مجموعه های بزرگ فعال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 47 طرح اشتغال گردشگری توسط مددجویان کمیته امداد

راه اندازی 47 طرح اشتغال گردشگری توسط مددجویان کمیته امداد