مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:252021-09-28پزشكي

تقدیر وزیر بهداشت از خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی در دوره کرونا گفت: آستان قدس رضوی از همان ابتدای شیوع کرونا و با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، دکتر دیدار و گفتگو کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار گفت: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر رضوی خیلی خوب بوده و با تدابیر اجرا شده در این بارگاه ملکوتی، هم حرمت زائران حفظ شده و هم امکان زیارت فراهم شده است.

نگاه ویژه وزارت بهداشت به شهر مشهد و زائران رضوی وی به نگاه ویژه این وزارتخانه به شهر مشهد هم اشاره کرد و گفت: مشهد را نباید فقط به نسبت جمعیت این شهر دید، این شهر به واسطه حرم مطهر حضرت رضا(ع) و زائران ایشان، قله کشور است و در زمان های خاص، چند میلیون نفر بیش از جمعیت این شهر در آن حضور می یابند.

دکتر عین اللهی تصریح کرد: متاسفانه با وجود این ویژگی، میزان تخت و امکانات بهداشت و درمان در این شهر کافی نیست و با اینکه امکاناتی همچون بیمارستان فوق تخصصی آستان قدس رضوی نیز به ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه شده، اما همچنان با کمبودهایی در این حوزه مواجه ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ما شهر مشهد را ویژه می بینیم و با توجه به اینکه حوزه پیشگیری را بر درمان مقدم می دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر بهداشت از خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا

تقدیر وزیر بهداشت از خدمات و اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با کرونا