مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:202021-09-28سياسي

دسته گل تازه ساترا ؛ نشان دادن مهمان از دور در برنامه گفتگو محور!


آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟ خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است.

- دسته گل تازه ساترا ؛ نشان دادن مهمان از دور در برنامه گفتگو محور! آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟ خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - یکشنبه چهارم مهر برنامه گفتگو محور پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور الناز حبیبی در نماوا پخش شد.

در تمام بخش ابتدایی گفت وگوی حبیبی با مجری، مخاطب صورت مهمان را واضح نمی بیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب است و یا از نمای بسیار دور اور را نشان می دهند، این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه دارد.

انتهای برنامه تنها زمانی است که حضور مهمان را به درستی و به صورت واضح در تصویر می بینیم که آن هم موقع خداحافظی و تنها چند دقیقه است.

امین تارخ بازیگر پیشکسوت به این روند از گفتگوی صورت گرفته با مهمان برنامه اعتراض کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: مجری برنامه پیشگو هنرمند گرامی پژمان جمشیدی است و میهمان، یک بازیگر… ای کاش حد اقل نام میهمان زیر نویس می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته گل تازه ساترا ؛ نشان دادن مهمان از دور در برنامه گفتگو محور!

دسته گل تازه ساترا ؛ نشان دادن مهمان از دور در برنامه گفتگو محور!