مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:552021-09-28اقتصادي

توزیع بیش از 20هزار تن انواع نهاده دامی در بین عشایر آذربایجان غربی


مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: در سال جاری بیش از 20 هزار تن انواع نهاده دامی اعم از جو، ذرت، سبوس و کنسانتره دامی به نرخ ارز دولتی تامین و در بین جمعیت عشایری استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، علی ناجی در جلسه شورای هماهنگی و بررسی مسائل و مشکلات عشایر استان، اظهار داشت: عشایر از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که بخشی از مایحتاج مورد نیاز سبد غذایی و زندگی جامعه را تولید و تأمین می کنند که تأمین نهاده های دامی، خرید تضمینی دام عشایر و تامین آب شرب بهداشتی در شرایط حاد خشکسالی، از اولویت های دولت است.

وی به خسارت وارده به جامعه عشایری بر اثر خشکسالی شدید در سال زراعی جاری اشاره کرد و گفت: خشکسالی به حدی بالا بوده که عشایر در تأمین علوفه حتی در مراتع خود با مشکل روبه رو بوده و به همین دلیل مجبور شدند زودتر از اتمام تقویم کوچ،  از ییلاقات خارج شوند.

مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی مهمترین مشکل عشایر استان را ناشی از وقوع خشکسالی و تامین آب دانست و افزود: امسال برای مقابله با بحران خشکسالی و تامین آب شرب مورد نیاز برای عشایر استان بالغ بر 30 میلیارد تومان بودجه  از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته و علاوه بر این اعتبارات، بیش از 7 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 20هزار تن انواع نهاده دامی در بین عشایر آذربایجان غربی

توزیع بیش از 20هزار تن انواع نهاده دامی در بین عشایر آذربایجان غربی