مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-28اجتماعي

فعالیت شبانه روزی مرکز کنترل ترافیک شهرداری به نظم و آرامش شهر کمک می کند


علیرضا زاکانی ضمن بازدید از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اقدامات موثر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران اشاره و از زحمات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قدردانی کرد.

- علیرضا زاکانی ضمن بازدید از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اقدامات موثر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران اشاره و از زحمات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در ساختمان معاونت حمل ونقل و ترافیک، ضمن بازدید از مرکز کنترل ترافیک در جریان چگونگی اقدامات و فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

شهردار تهران در جلسه ای که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد به فعالیت شبانه روزی مرکز کنترل ترافیک اشاره کرد و گفت: این کار بزرگ در طول 7 روز و 24 ساعت انجام می شود و نظم و آسایش را به شهروندان تهران عرضه می کند.

زاکانی ضمن تاکید بر لزوم هوشمندسازی شهر تهران، از معاونت حمل و نقل و ترافیک و مجموعه این مرکز تشکر و نسبت به تحول و ارتقای بیش از پیش ابراز امیدواری کرد.

ضرورت ارتقای سخت افزاری تجهیزات ترافیکی سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این جلسه به ضرورت ارتقای سخت افزاری تجهیزات ترافیکی اشاره کرد و گفت: تجهیزات ترافیکی و مخصوصا دورب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبانه روزی مرکز کنترل ترافیک شهرداری به نظم و آرامش شهر کمک می کند

فعالیت شبانه روزی مرکز کنترل ترافیک شهرداری به نظم و آرامش شهر کمک می کند