مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:202021-09-28پزشكي

اجرای محدودیت هوشمند برای افرادی که واکسن نزده اند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اجرای محدودیت های هوشمند در آینده نزدیک برای افرادی خبر داد که هنوز در برابر کرونا واکسینه نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید روح اله حسینی با حضور در استودیو سلامت فارس ضمن تسلیت به مناسبت دهه آخر صفر، آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس را اعلام کرد.

او با ابراز تاسف از جان باختن 12 هم استانی دیگر در اثر کرونا طی 24 ساعت گذشته، مجموع جانباختگان این بیماری را از ابتدای شیوع تا امروز ششم مهر، شش هزار و 640 نفر اعلام کرد.

حسینی با اشاره به پذیرش 331 بیمار جدید مبتلا یا مشکوک به کروناویروس در بیمارستان های استان طی 24 ساعت گذشته افزود: هم اکنون دو هزار و 272 بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 218 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، در مجموع بیش از یک میلیون و 527 هزار و 238 مورد تست تشخیصی شامل تست مولکولی یا PCR و تست سریع در فارس انجام شده که از این تعداد یک میلیون و 341 هزار و 18 تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه شده و با بررسی نمونه های انجام شده، 402 هزار و 638 بیمار مثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت هوشمند برای افرادی که واکسن نزده اند

اجرای محدودیت هوشمند برای افرادی که واکسن نزده اند