مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-28بين الملل

تکرار ادعای نگرانی گروسی درباره برنامه هسته ای ایران


ما در ایران دفتر داریم و از مراکز اتمی (در این کشور) بازرسی می کنیم.

این مساله به طور موازی و یا به تعبیر دیگر با احتمال بازگشت به توافق معروف هسته ایران (برجام) که در سال 2015 امضا و آمریکا در سال 2018 از آن خارج شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که اخیرا ادعا کرده ایران به تفاهم دو هفته پیش با این نهاد متعهد نبوده و مانع تعویض کارت حافظه دوربین ها در مجتمع تسای کرج شده مدعی شد: ما در اندازه ای که باید نگران هستیم، نه بیشتر نه کمتر رفائل گروسی در گفت وگو با یک شبکه انگلیس افزود: ما در ایران دفتر داریم و از مراکز اتمی (در این کشور) بازرسی می کنیم.

این مساله به طور موازی و یا به تعبیر دیگر با احتمال بازگشت به توافق معروف هسته ایران (برجام) که در سال 2015 امضا و آمریکا در سال 2018 از آن خارج شد، عمیقا مرتبط است.

وی افزود: از ابتدای امسال تلاش های دیپلماتیک در وین برای بازگشت به این توافق آغاز شده است و ما ضامن هرآنچه با ایران توافق شود هستیم و به طور مرتب اوضاع را زیر نظر داریم.

آژانس بین المللی انرژی اتمی یکشنبه گذشته در بیانیه ای اعلام کرد: ایران از 20 تا 22 سپتامبر (29 الی 31 شهریور) به بازرسان آژانس اجازه سرویس تجهیزات نظارتی و جایگزینی کارت حافظه دوربین ها در تمام محل های ضروری در ایران به جز کارگاه تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعای نگرانی گروسی درباره برنامه هسته ای ایران

تکرار ادعای نگرانی گروسی درباره برنامه هسته ای ایران