مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:002021-09-28اقتصادي

صورت مالی شرکت های تابعه بورس افشا می شود


مراوده ها مالی و قراردادی با شرکت های تابعه چون شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس و شرکت رایان بورس تغییر یافته و از این پس مراوده ها بر اساس قراردادهای مشخص و مبالغ مشخص انجام می شود.

- عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با انتشار صورت های مالی سازمان بورس در سال 1400، این نوید داده می شود که در سال 1401 هم صورت های مالی شرکت های تابعه به صورت شفاف منتشر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی ایرنا، مصطفی بهشتی سرشت امروز (سه شنبه) در مراسم رونمایی از سامانه جدید برگزاری آزمون حرفه ای بازار سرمایه، با اشاره به اینکه این سامانه با تلاش شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس راه اندازی شده است، اظهار داشت: نگاه سازمان در حوزه توسعه یک نگاه تخصص محور است، سازمان بورس و اوراق بهادار علاقه مند است به موضوع های تخصصی و حرفه ای بیش از دیگر موضوع ها پرداخته شود، بنابراین با این رویکرد بحث مربوط به اطلاع رسانی به روابط عمومی سازمان بورس سپرده شد.

وی با بیان اینکه از شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس انتظار می رود در حوزه آموزش بازار سرمایه، تنظیم گر و تسهیل گر باشد، گفت: قرار نیست این مجموعه تبدیل به یک موسسه آموزشی شود، همان طور که سازمان بورس یک نهاد ناظر و تنظیم گر است، از این شرکت نیز انتظار می رود در حوزه آموزش بازار سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورت مالی شرکت های تابعه بورس افشا می شود

صورت مالی شرکت های تابعه بورس افشا می شود