مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:502021-09-28سياسي

اردوهای راهیان نور در استان های زرد و آبی ممکن شد


مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به ابلاغیه سرلشکر باقری درباره برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فقط در استان هایی با رنگ بندی آبی و زرد مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار عباس مطهری، مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری درمان و مقابله با بیماری کرونا تأکید کرد: زیرساخت های راهیان نور و نیروی انسانی در راهیان نور، در طول 20 ماه گذشته که شاهد پیدایش بیماری کرونا در کشورمان بودیم، در اختیار کادر درمان و همچنین مقابله با بیماری کرونا بوده است.

وی ادامه داد: در اوایل پیدایش این بیماری شاهد حضور خادم الشهدا در عرصه های اجتماعی برای ضدعفونی کردن محله ها، غربالگری، کمک مومنانه، رفتن به بیمارستان ها و کمک به کادر درمان، بهره گیری از ظرفیت خادم الشهدا و طلاب برای تدفین اموات کرونایی و.

بوده ایم و در حال حاضر هم از ظرفیت خادم الشهدا در بحث سرعت بخشی به واکسیناسیون استفاده می شود.

مسؤول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه نزدیک به 800 گروه جهادی از خادم الشهدا تشکیل شده است که در امر مقابله با بیماری کرونا و کمک به کادر درمان و مردم، تلاش می کنند، افزود: از نظر زیرساختی نیز، اردوگاه های راهیان نور از همان ابتدا آمادگی لازم در جهت خدمت به مجموعه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان نور در استان های زرد و آبی ممکن شد

اردوهای راهیان نور در استان های زرد و آبی ممکن شد