مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:102021-09-28سياسي

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم را منصوب کرد.

- ، به نقل از وزارت علوم، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر محمد خلج امیرحسینی به عنوان رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی منصوب شد.

متن انتصاب دکتر خلج امیرحسینی به این شرح است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، و مشارکت همکاران آن مرکز، ضمن اصلاح ساختارها و بهینه سازی فرایندها و به کارگیری روش های نوین، اقدامات اساسی در راستای جذب اعضای هیئت علمی متخصص، متعهد و انقلابی و تأمین منابع انسانی نخبه و کارآمد در دانشگاه ها به عنوان کارخانه انسان سازی و مبدا همه تحولات ، به عمل آورید.

ضروری است برنامه ریزی کارشناسی و دانش بنیان در راستای تحقق اهداف اسناد فرادستی از جمله نقشه جامع علمی کشور، سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم، برنامه های راهبردی گروه، دانشکده و دانشگاه، دیپلماسی و مرجعیت علمی، آموزش و پژوهش تیمی، گروهی و هدفمند، گسترش فرهنگ جهاد علمی، فناوری و نوآوری، تولید ثروت از دانش، تقویت دین باوری، اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم منصوب شد

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم منصوب شد