مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-28دانش

دومین کنفرانس ملّی مواد نوین در یزد برگزار می شود


پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاددانشگاهی یزد به منظور اشتراک ایده ها و یافته های پژوهشی و تبادل نظر اساتید، محققان و صنعتگران اقدام به برگزاری «دومین کنفرانس ملّی مواد نوین» با همکاری دانشگاه یزد در اواخر سال جاری می کند.

- ایسنا/یزد پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاددانشگاهی یزد به منظور اشتراک ایده ها و یافته های پژوهشی و تبادل نظر اساتید، محققان و صنعتگران اقدام به برگزاری دومین کنفرانس ملّی مواد نوین با همکاری دانشگاه یزد در اواخر سال جاری می کند.

این کنفرانس که چهارم اسفندماه سالجاری برگزار می شود، در سه زمینه اصلی تولید مواد نسوز و قطعات سرامیکی های تک ، ساخت نانوسرامیک ها و تولید بیومواد سرامیکی پزشکی به ارائه مقاله های علمی و تخصصی، سخنرانی های کلیدی، کارگاه های آموزشی، نشست های فنی و نمایشگاه دستاوردهای صنعتی می پردازد تا جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، فرصتی برای تبادل نظر و تعامل سازنده در راستای پیشرفت مواد و فناوری های نوین کشور به ‏دست ‏آورند.

وب سایت این دوره از کنفرانس به آدرس mcmi-mmc.

ir راه اندازی شده و دبیرخانه کنفرانس آماده پذیرش مقالات پژوهشگران در محورهای کنفرانس شامل سرامیک های مهندسی ، دیرگدازهای پیشرفته ، کاربردهای نوین مهندسی مواد ، مهندسی سطوح و پوشش های نوین ، نانوپودر، نانوکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنفرانس ملّی مواد نوین در یزد برگزار می شود

دومین کنفرانس ملّی مواد نوین در یزد برگزار می شود